Sobre nosaltres

Trobi la seva casa rural de qualitat seleccionada per les seves vacances o cap de setmana

Fa 14 anys, Lisbeth i jo vam muntar la nostra agència Sydens Feriehuse, després d'unes vacances on ens vam enamorar de Catalunya. Ens centrem en finques de qualitat situades en entorns autèntics i el nostre objectiu era ajudar els propietaris catalans a llogar les seves cases a hostes d'altres països. En primer lloc, ens vam centrar en el nostre propi país de Dinamarca, però aviat, ja vam afegir també els idiomes anglès i alemany.

El 2018 vam invertir en la millora de la pàgina web, on vam introduir 3 nous idiomes, català, espanyol i francès, així com la possibilitat de fer reserves en línia.

Normalment els nostres propietaris rebien reserves locals del portal web Toprural, on tenien anunciades les seves finques. Però com el 2018 Toprural va ser comprat per un portal web americà, els propietaris de cases ens han demanat que ens centrem en promocionar les seves finques a clients locals de Catalunya i Espanya en comptes de centrar-nos només en reserves internacionals.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FES CLIC PER DEMANAR-NOS AJUDA TROBAR LA CASA PERFECTA

BUSCA A LA WEB DE LA CASA PERFECTA PER VOSALTRES

Per què reservar amb nosaltres?

Finques seleccionades:

Hem visitat totes les finques abans d'afegir-les al nostre lloc web, de manera que li podem garantir que trobarà cases molt maques situades en entorns autèntics.

Assessorament neutral:

Com que no tenim cap interès específic en que triï una finca o una altra, podem ajudar-lo a trobar la casa més adequada, oferint-li la nostra opinió honesta davant de possibles dubtes.

Relació estreta amb els propietaris de cases:

Coneixem bé tots els propietaris, molts d'ells des de fa més de 14 anys i, per descomptat, deixarem que es comuniqui directament amb ells, si té més preguntes específiques sobre els serveis o instal·lacions de la finca.

Convidats satisfets:

Amb l’obertura del nou lloc web al novembre de 2017, els nostres convidats finalment van tenir l’oportunitat de valorar la casa de vacances en la qual havien estat de vacances i la majoria de cases de vacances ara tenen una o diverses avaluacions que podeu suportar quan es plantegeu vacances. a casa.

A més, alguns dels nostres convidats, no sol·licitats, han estat amables d’avaluar la nostra empresa al lloc web Trustpilot. Els nostres convidats danesos han valorat SydensFeriehuse.dk i els nostres convidats internacionals han avaluat CataloniaHolidayLettings.co.uk

Trustpilot Sydens Feriehuse: https://en.trustpilot.com/review/www.sydensferiehuse.dk
Trustpilot Catalunya Holiday Lettings: https://www.trustpilot.com/review/cataloniaholidaylettings.co.uk

Deixi’ns guiar-lo per Catalunya!

Simplement, coneixem Catalunya millor que la majoria dels catalans! Durant els últims 14 anys hem estat recorrent tota Catalunya. Vam començar amb 15 cases al voltant de Gironella, i ara treballem amb més de 400 llocs fantàstics des d'Artesa de Segre a L'Urgell a Capmany a l'Alt Empordà, des de Falset al Priorat fins a Perafita a Osona, de Banyoles al Berguedà, ho coneixem tot.

Per descomptat, també hem provat molts restaurants locals i el podem orientar en la bona direcció i, per experiència personal, coneixem molts dels llocs d'interès, de manera que el podem assessorar, si vol afegir una agradable excursió o activitat a l'estada relaxant amb amics o familiars en una casa de turisme rural. Trobi Gaudí a Reus o a la Pobla de Lillet, Dalí a l’Empordà, Picasso a l’Horta de Sant Joan. O què li sembla un volt amb bici per les vies verdes de la Terra Alta o la Garrotxa, el caiac al riu Ebre o als pantans de Berga o de Riudecanyes per exemple, o bé un tast de vins a Nulles, al Priorat o al Penedès?

Si us plau contacti amb nosaltres a info@sydensferiehuse.dk si necessita ajuda.